Proces verifikacije računa

Kako lahko posodobim podatke na mojem računu?

Za spremembo posredovanih osebnih podatkov v vašem trgovalnem računu (na zaslonu "Upravljanje sredstev" / "Osebni podatki") nas kontaktirajte in nam obrazložite,

Preberite več

Kako verificiram svojo plačilno metodo?

Sredstva, ki jih polagate na vaš račun, morajo izvirati iz računa, katerega ime je enako imenu lastnika trgovalnega računa Plus500

Preberite več

Kako verificiram svojo telefonsko številko?

Za verifikacijo vaše telefonske številke vas prosimo, da na glavni trgovalni strani Plus500 platforme → Kliknete "Meni" → "Račun" → “Preverite račun”

Preberite več

Kaj je potrebno za verifikacijo mojega računa?

Uporabniki morajo verificirati svoje račune zaradi identifikacije in varnostnih razlogov, skladno z našim skrbnim pregledom uporabnikov

Preberite več

Kaj je davčna številka?

Davčna številka (TIN) je osebna številka za davčne namene v vaši državi (v državi, v kateri plačujete davke).

Preberite več

Zakaj nisem prejel verifikacijskega pisma?

Odvisno od vaše države bivanja lahko zahtevate, da se pismo o verifikaciji naslova pošlje na vaš domači naslov, ki ste ga navedli v vašem

Preberite več

Zakaj nisem prejel kode za verifikacijo moje telefonske številke?

Preverite, da pri vnosu telefonske številke niste vnesli kode države, saj sistem pri klicu samodejno vnese kodo države glede na vaše

Preberite več
Niste našli odgovora na vaše vprašanje? Kontaktirajte nas!
E-pošta

Pogodbe na razliko so kompleksni instrumenti in prinašajo veliko tveganje hitre izgube denarja zaradi finančnega vzvoda. Pri trgovanju s pogodbami na razliko pri tem ponudniku denar izgubi 76,4% računov malih vlagateljev. Razmislite, ali razumete, kako delujejo CFD-ji, in ali se lahko odločite za veliko tveganje, da boste izgubili denar.